4.10.07

thanks yu ols


wah semalam Jie telah disponsor berbuka oleh Kak Preeda di Legend katanya.. thanx kakak.. sedap2 makanan kat sitew.. terbuntang mata tengok menunya itew.. segala macam jenis makanan ada, yang penting tatau mana satu nak ambik.. paling Jie tunggu2 nak makan RENDANG TOK.. ada yu ols! apalagi sebemban laa kan dalam pinggan.. hiks.. alkisahnya juga, terbuntang mata Jie sebab semalam terjumpa McDreamy version KL (ayo kat Malaysia pun ada muka Patrick Dempsey okies!), dah tu pulak ramai yang MAMI2 Qiut turut sama berbuka petang semalam.. ayo laaa kan..santapan mata sangat..

apapun, tetaplah sampailah ke detik 12 malam semalam akak gigih menunggu ucapan daripada si dia tapi tajuk album tetaplah KECUNDANG JUA.. ayo sedey..

nak nangis..waaa... apapun kekecewaan Jie terubat dengan ingatan kawan2 yang sentiasa berada di samping Jie..



LIHAT TAK? Dekwan (tedy bear) tetap nak pose nih.. Hiks... tahun iniew punya hadiah meriah di aidilfitri yu ols.. ada narciso rodriguez for her (ayo tak reti teman nak menyebutnye), ada versace bright crystal, ada voucher isetan, ada beg SEED, coming ada hadiah dari DUBAI katanya.. ayo.. *terharu*

1 comment:

Gentleman Style said...

Beg tu masam nyer..siapa yg hadiah kan tu? disaster sangat..