7.9.07

SaLaM RaMaDhAn..

Salam Siaran.. Kita berjumpa sekali lagi Puan Puan.. wah tiba tiba Jie ala2 pengacara NONA pulak nih? Motif? Hiks.. Yang penting, para penonton semua.. minggu depan tajuk album tetaplah MULIANYA RAMADHAN.. so di kesempatan ini, Jie ingin mengucapkan SELAMAT MENJALANKAN IBADAH PUASA kepada semua.. moga2 kita dapat sama2 mengerjakan puasa dengan sempurna.. (sambil membetulkan tudung bawal warna hijau dan mengenakan pin tudung ber'initial'kan Z di hujung bahu..)

tahun ini jugak, seperti 2 tahun lepas, Jie akan menyambut hari lahir Jie (Uuu.. bila dan yang ke berapa iyer?) dalam bulan puasa.. so tahun ni Jie plan nak berbuka puasa di Rebung, Bangsar masa besday Jie nanti.. tapi tak tahulah kan kalau last minute cancel ataupun sekadar berbuka puasa di Shakeys BB sajo sambil mengimbau KENANGAN TERINDAH di sitew.. Oopss..

yang penting, bila tiba malam besday tu Jie dah standby pegang handphone.. menunggu dan menunggu.. ada tak ingatan daripada seseorang yang diharapkan untuk wish.. tahun lepas harapan kecundang, SI DIA tak hengat pun.. so tahun ni tataulah dia hengat ke tidak.. ayo, siapakah si DIA itew? tapi memang dalam hati berhajat sangat supaya dia ingat laaa tahun ni.. * jenuhlah pasni kena perli dengan hayatssssss...

apapun kalau tahun ni dia lupa jugak nak wish takpelah... nak buat camana kan? takkan nak paksa pulak.. kenalah terima HAKIKAT SEBUAH CHENTA kan?

oklah u ols.. sehingga berjumpa lagi.. (ayo sentap kah tibe tibe? hiks) SELAMAT BERPUASA dan SELAMAT BERSAHUR untuk semua..


* BUKAN YUSOF TAIYOOB okies.. Opps

No comments: