10.9.07

ketulusan hati

weekend lepas memang menyedihkan.. tajuk album tetaplah AIRMATA DI KUALA LUMPUR.. wah tibe tibe kan?

malam sabtu, muls muls den tak dapek nengok anugerah era.. astro kek umah den apo kono eh jang..down teruih.. apo laie, emosional kak Deeba ekau.. (wah tibe tibe eden speaking nogori ni..motif? practice Qah? huiks..)

kekecewaan eden bertambah dengan kekalahan Perak pulak..ayo kena bantai 3-0 tu.. malunya..sian abang abang perak yang datang naik bas segala, tup tup tajuk album TUNDUK MENGALAH.. yang penting.. ex akak si S dan Z (wah ex sangat laa kan?) pun tetap turun padang menyokong ni.. nasib baik akak gigih ke stadium.. kut tidak harus ada drama KUTUB UTARA KUTUB SELATAN di sana..

namun kekecewaan yang hado itew sedikit terubat dengan satu berita yang agak mengharukan akak.. uuu..uu... pasai apa tatau? sekalung tahniah untuk seseorang.. hasil kerja keras dia, atas usaha dia, atas semangat juang dia yang tak pernah padam..

untuk DW.. congrats.. i am happy for you.. saya akan senantiasa menyokong awak.. siang dan malam.. selamanya.. * nangis sikit aaaa * (terharu sambil mengelap mata dilapisi maskara Bobbi Brown akak.. Uups..)


tiba tiba dah ada gambar passport nih? Uupss...

No comments: