28.12.07

Sayonara 2007

Sayonara 2007…

Tahun berganti lagi. Entahlah. Dalam kepantasan masa dan kesibukan yang bertali arus, antara sedar dengan tidak kita bakal meninggalkan satu lagi tahun, seraya menginjak ke tahun baru, dan automatis menambahkan satu lagi angka dalam perjalanan kita menuju satu matlamat yang azali...

Terus, sepanjang tahun, terukir jalan jalan kenangan, tersemat nostalgia manis, terselit kisah pahit, terakam segala memori.. dan percayalah, ianya akan menjadi panduan bagi bakal hari – hari nan mendatang..

Lewat fikiran, pada sebuah pertemuan mahupun perpisahan, sama ada ianya mutlak mahupun sementara,bagai membina dinding - dinding keteguhan emosi, supaya menerima takdir dalam kecekalan dan dipayungi keredhaan..

Dalam kerendahan hati, memohon kesejahteraan yang berpanjangan, buat keluarga, teman – teman terulung, sahabat handai sekalian... moga moga perjalanan hidup kita semua dipermudahkan, diselamatkan, diberkati..

Doa dan harapan, semoga diperkenankan, (segala apa yang baik – baik) tidak berhenti di sini..

Wah dalam nye maksud? Apa yang Jie merepek ni yu ols? Teeet.... *

SELAMAT BERSANDING... PENGANTIN BARU... DUDUK BERSANDING DI ATAS PELAMIN... buat AMER & LIN dan buat AJA & ZURA

Dan tetaplah tajuk album PELAMIN ANGANKU MUSNAH buat S.. chenta pertama Jie, dengar2 khabar dah bertunang dan tak lama lagi nak naik pelamin...Tahniah ...
*sambil buat muka nih!


Tahniah S... tunggulah time Jie pulak... * oops

No comments: