9.3.07

Kak G Diaries...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Kali ni pendek sajo.. 1st, credit to Boyz 86 sebab i ols dah tercurik avatar dia.. jangan marah yer dik.. yang penting semua gambar Kak G meletup letup katanya.. kalau nak dicompare dengan si A*** R** itew, alamat ketinggalan 5000 meter di belakang okies.. wah matilah aku pasni kena serang..

2nd, promosi lite lite untuk ;

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

SECRETARIES' WEEK WITH KAK G...

~ 5th April 2007 (Thursday) at Dewan Perdana Felda ; organised by PNB Darby Park



~ 18th April 2007 (Wednedsay) at MBSA ; organised by Quality Hotel



dan juga sedikit info album terbaru Kak G.. uols suka sangat tanya Jie kan, bila Kak G nak kuar album.. ha, jawapan nya tetap akak dinch tahu.. yang penting, lagu terbaru yang baru sajo Kak G rakamkan ciptaan Sharon Paul, lirik oleh Fedtri Yahya.. working title "LINDUNGKAN SALJU CINTA" tapi dengar cerita tajuk akan ditukar...


antara bait liriksnyezz itews ~


pawana.. aku hadir kini * mendekati jejak rindu * kau kirimkan salju cinta lalu * dalam titis titis hujan *


sayangnya mentari * pantas menyelongkar jiwa * lantas kekeringan salju cinta itu * terpaksa ku terbang jauh * jauh *


terkadang * aku jatuh dan menangis * terkadang * aku rebah tak daya berdiri * ku gentas bungaan penawar kasih * membalut calar luka hati * melindungku dari resah menghujan *


di kala pilu lara itu * aku gagahi melangkah * bersayap kekuatan * aku mengorak harapan *




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

.. temui saya di AC Di Sini, malam ini jam 9.30pm hanya di Astro Ria..

* HARUZZZZZ !

No comments: